page-header

Kaj pa jaz potrebujem na svoji spletni strani?

Kaj pa jaz potrebujem
na svoji spletni strani?

Najpogostnejše vprašanje podjetnika, ki se želi predstaviti na spletu je:

Kaj pa jaz potrebujem na svoji spletni strani?

Opisali smo nekaj osnovnih “elementov/rubrik” predstavitvene spletne strani, ki naj bi jih osnovna spletna stran vsebovala. 

1. Kaj je domača stran?

To je stran, ki jo bo večina vaših obiskovalcev videla najprej in ta mora sporočati kdo ste in s čim se ukvarjate. Vsebina na domači strani naj bo zanimiva, da lahko v nekaj sekunadah pritegne pozornost obiskovalcev. Domača stran mora biti dobro zanovana, hitro se mora nalagati in izgledati profesionalno. Obstajajo študije, ki kažejo da imate na voljo le 0,05 sekunde da prepričate obiskovalce, da ostanejo na vaši spletni strani.

Kaj vključiti: kratek opis, kdo ste, s čim se ukvarjate, opis storitev ali izdelkov in kako lahko obiskovalcu pomagate. 

2. O nas / O podjetju / Kdo smo

Predstavljajte si to, da iščete podjetje s katerim boste sklenili posel in vas zanima kdo so, s čim se ukvarjajo in kdo pravzaprav stoji za tem podjetjem. Podstran “O PODJETJU“ je po statistiki druga najbolj obiskana podstran na vaši spletni strani.

Kaj vključiti: kratek opis podjetja, koliko je zaposlenih, morebitne dosežke in v čem se razlikujete od drugih..

3. Storitve (če ponujate storitev)

Navedite vse vaše storitve in podrobnosti, ki jih zagotavljate. Začnite vedno s povzetkom storitev in v kolikor so opisi storitev precej obsežni razmislite o novi ciljni podstrani, kjer te storitve še bolj podrobno opišete. Novo podstran boste iz vidika promocije tudi kasneje lažje uporabili.

Kaj vključiti: „bullet točke storitev s kratkimi razlagami in gumbe z povezavami na njih. Izpostavite vaše specialne storitve, prednosti in razliko, ki jo ponuja vaša konkurenca.

4. Izdelek (če ponujate izdelek)

To je vaša priložnost, da ponudite izdelek s podrobnostmi vašega izdelka, ki ga prodajate. Postavite se v vlogo vašega kupca, ki išče prav vaš izdelek. Kaj ga bo zanimalo? Najprej lahko pričnete s kratkim opisom svojih izdelkov preden jih navedete oziroma predstavite. Če imate več izdelkov razmislite, da jih razdelite v kategorije in dodatne povezave do njihovih izdelkov.

Kaj vključiti: kratek opis izdelka, povezava do podrobnejšega opisa izdelka, gumb „košarica“ v kolikor želite izdelek prodajati.

5. Stran s pogostimi vprašanji (FAQ)

Podstran s pogostimi vprašanji je za vaše podjetje zelo pomembna, saj vam bo prikrajšale veliko morebitne komunikacije z vašimi strankami. Na njej poskušajte zajeti vsa vprašanja in odgovore, ki jih boste morebiti prejeli od vašega kupca storitev ali izdelka. Na vsako vprašanje odgovorite tako, da bodo vaši odgovori pozivali k dejanju. Vašega kupca morate prepričati, da kupi tisto kar prodajte.

Kaj vključiti: na tej podstrani bi morali biti vsa vprašanja in odgovori, ki jih prejemate ob nakupu vaše storitve ali izdelka.

6. Mnenje strank

Ko potencialne stranke iščejo na spletu, vas spoznajo po vsebini vaše spletne razumljivo je, da so mnogi od njih morda skeptični in se obotavljajo, da bi z vami pričeli sodelovanje. To je vaša priložnost, da pokažete pozitivne ocene, ki ste jih prejeli za vaše storitve ali izdelek. Kjer-je mogoče vključite fotografije in kontaktne podatke avtorja. Predlagamo vam tudi, da kontaktne podatke mnenj vključite še povezavo do njihovih socialnih omrežij in s tem povečati verodostojnost podatkov.

Kaj vključiti: stavek ali dva kupca, ki je bil z vašimi storitvami zadovoljen in ga priporoča ostalim. Vključiti fotografijo in kontaktne podatke kupca. Ne pozabite, da pridobite soglasje za objavo na vaši spletni strani.

7. Kontakt

Vaša spletna stran mora pokazati na kakšen način bo vaša potencialna stranka stopila v stik z vami. Pomembno je, da imate telefonsko številko, e-naslov, fizični naslov podjetja. Priporočamo, da kontaktne podatke o podjetju vstavimo v nogo spletne strani.

Kaj vključiti: vključiti je potrebno vse morebitne račune za socialna omrežja, vaš e-naslov, telefonsko številko, faks in delovni čas. Za nekatere stranke pripravimo kar kontaktni obrazec in s tem omogočijo stranki komunikacijo kar preko vaše spletne strani.

8. Blog ali novice

Blog je spletno mesto ali del spletnega mesta, ki je sestavljen iz tematsko povezanih objav v blogu. Na blogu se objavljajo tematsko povezane vsebine v obratnem vrstnem redu in sicer od novejšega proti starejšemu. Če imate spletno stran brez bloga je zdaj pravi čas, da ga vaš ponudnik spletnih storitev ponudbi. 

Blog je cenovno najugodnejše marketinško orodje. Raziskave kažejo, da podjetja, ki pišejo blog ali novice imajo prednost pred svojo konkurenco.

Kaj vključiti: v prvi vrsti morate narediti nekaj strateškega dela saj morate vedeti zakaj pričenjate s pisanjem vašega bloga in kdo bo vaša ciljna publika. Nato morate določiti o čem boste na blogu pisali. Raziskave kažejo, da dolgotrajno pisanje bloga vplivajo na spletne iskalniku, saj zaznavajo, da se na vaši spletni strani nekaj dogaja.

9. Politika zasebnosti – GDPR – Piškotki

Politika zasebnosti vašemu obiskovalcu sporoča, kaj boste storili z njihovimi osebnimi podatki, ki vam jih dajejo. Na tej strani obvestite obiskovalca spletnega mesta, kako bodo uporabljeni njihovi osebni podatki, zakaj jih boste uporabljali, ali boste podatke delili s tretjimi osebami. Podobno kot pri politiki zasebnosti večina spletnih strani vključuje stran s pravili, ki jih mora obiskovalec vašega spletnega mesta sprejeti, da bo lahko uporabljal vašo spletno stran.

Kaj vključiti: katere podatke zbirate, kako se zbirajo, na kakšen način lahko zahtevajo izbris svojih podatkov. Vključite pravila in smerinice ter način delovanja vašega spletnega mesta.

Ali vam je referenčna spletna stran všeč?