
Klepet v živo je platforma, ki vam omogoča neposreden pogovor z obiskovalci vašega spletnega mesta. Verjetno je klepet v živo revolucioniral storitve za stranke in je zdaj viden kot učinkovito orodje, s katerim lahko izstopite od svojih konkurentov, zmanjšate stroške in izboljšate zadovoljstvo strank. Tukaj je torej 5 razlogov, zakaj bi morali razmisliti o uvedbi klepeta v živo za vaše poslovno spletno mesto.
1. Zmanjšajte svoje stroške
Telefonska podpora je lahko nekoliko draga zaradi klicanja in zaposlovanja osebja za v klicnem centru. S klepetom v živo lahko en posameznik obravnava več strank hkrati in ne samo en telefonski klic. To pomeni, da je za enako količino strank potrebno manj članov ekipe; če lahko agent naenkrat obravnava 3 klepete v živo, je to že povečalo vaš razpon storitev za stranke za 300%. Več strank lahko hkrati odgovori na njihova vprašanja, z nižjimi stroški za vaše podjetje – v korist vsem!.
2. Povečanje prodaje
Ameriško združenje za trženje je odkrilo, da klepeti v živo povečajo število konverzij za 20% in možnosti prodaje za trikrat. Klepet omogoča bolj osebno, takojšnjo interakcijo med podjetjem in potrošnikom, kar povzroči, da se potrošnik počuti bolj pozitiven in samozavesten glede blagovne znamke in posledično bolj verjetno, da bo nadaljeval z nakupom.
Dejansko je raziskava pokazala, da je 38% potrošnikov reklo, da so opravili nakup zaradi klepetalnice. Poleg tega bodo potencialne stranke, zlasti za konkurenčne panoge, preprosto prešle na naslednjega konkurenta, če od vas ne bodo mogli dobiti takojšnjega odziva. S proaktivno programsko opremo za klepet v živo na vašem spletnem mestu lahko proaktivno sodelujete z obiskovalci spletnega mesta, takoj odgovorite na njihova vprašanja in, upajmo, jih spremenite v stranko.
3. Zadovoljstvo strank, udobje in njihova zvestoba
Raziskava e- Digitalne službe za stranke med 2000 kupci je pokazala, da je klepet v živo ocenil 73% uporabniških storitev v primerjavi z 61% za e-pošto in 44% za telefon. Te številke jasno nakazujejo potrošnikove želje – in očitno je pametno, da ponudite storitve, ki jih imajo vaše stranke najraje.
Zdi se, da potrošniki uživajo v udobju uporabe klepeta v živo, saj to pomeni, da jim ni treba posvečati preveč časa ali pozornosti. Telefonski klici zahtevajo veliko več pozornosti do pogovora, včasih je neprijetno govoriti po telefonu, čas čakanja na klepet v živo pa je običajno veliko manjši od klica podjetja (poleg tega lahko stranke enostavno opravijo več opravil, če morajo počakati).
Nazadnje je 63% potrošnikov reklo, da se bodo bolj verjetno vrnili na spletno mesto, ki omogoča klepet v živo, kar dokazuje, da je to pomembno orodje za zaslužek zvestobe.
4. Izboljšanje reševanje težav
Člani ekipe lahko prek klepeta v živo pošljejo povezave prek klepetalnice. To lahko potisne kupca na pravilno spletno stran, kjer lahko najde informacije, ki jih potrebuje, ali jih pošlje na primer na stran z rezervacijo. Platforme za klepet v živo agentom omogočajo tudi pošiljanje dokumentov ali zahtevanje varnega prenosa podatkov, da lahko varno izvede plačilo. Vse to je mogoče storiti zelo hitro, pri čemer je težava za kupca veliko učinkovitejša, kot če bi šlo za telefonski klic ali e-pošto.
5. Raziščite svoj trg
Potrošniki običajno radi poslujejo s podjetji, do katerih imajo hiter in enostaven dostop – večina ni pripravljena potovati daleč po izdelke ali storitve. Internet je odličen, saj vam omogoča, da razširite svoj trg tudi zunaj svojega kraja. Vendar mednarodne stranke morda ne bodo želele poklicati, da bi poizvedovale ali kupovale zaradi dragih pristojbin za mednarodne telefonske klice. Klepet v živo pomeni, da lahko takoj stopijo v stik s podjetjem, ne da bi morali skrbeti za stroške.
Raziskave družbe Inc so pokazale, da tisočletniki ne marajo telefoniranja . Raje imajo digitalno komunikacijo, kjer lahko pošiljate sporočila, namesto da bi morali dejansko govoriti z resnično osebo – 61% potrošnikov, mlajših od 24 let, celo prizna, da se namerno izogibajo klicanju podjetij . Če imate na svojem spletnem mestu klepetalnico, lahko pomagate ustreči željam tisočletnikov in učinkovito razširite svoj trg nanje.
Kakšna so vaša razmišljanja o klepetu v živo in ali ste kdaj pomislili, da bi ga uporabili? V kolikor potrebujete dodatne informacije nam pišite na info@pocenistran.si.